INFO     POŠTA     DOMOV
VP 37
1. Dajalec začetka vbrizga – Točnost začetka vbrizga je zagotovljena s krmilnim krogom. Tipalo premika igle beleži dejanski začetek vbrizga neposredno na šobi in ga primerja s programiranim začetkom vbrizga. Začetek vbrizga je vrednost za optimalno delovanje diselskega motorja. Vrednotenje tega omogoča zamik vbrizga glede na obremenitev in vrtenje, ter povratek izpušnih plinov. V ta namen je uporabljen nosilec šobe s tipalom premika igle, ki da signal ob premiku.
2. Tipalo polnilnega tlaka – Meri tlak v sesalni cevi. S pomočjo programiranih vrednosti izračunava tlak polnjenja iz izmerjene napetosti.
3. Tipalo vrtljajev - Položaj bata v valju je odločilen za pravočasen začetek vbrizga. Ta pomemben podatek izračuna krmilnik motorja iz signala induktivnega tipala vrtenja ročične gredi.
4. Signal hitrosti vožnje
5. Tempomat
6. Tipalo položaja pedala za plin
7. Priklop diagnostičnega aparata
8. Izhodni signali
– poraba, vrtljaji, opozorilna luč, CAN bus, avtomatski menjalnik
9. AGR ventil – Ventil povratnih izpušnih plinov.
10. Krmilnik povratka izpušnih plinov - Pri povratku izpušnih plinov se del njih vrne v sesalni trakt. Na ta način dosežemo boljše vrednosti izpušnih plinov.
11. Magnetni ventil-krmilnik vbrizga – Pri stalno odprtem magnetnem ventilu se nastavljajo pozni, pri povsem zaprtem pa zgodnji začetki vbrizga. Vmesne čase pa na osnovi programiranih vrednosti krmili motorni krmilnik.
12. Magnetni ventil-zapora dotoka – Magnetni ventil za prekinitev dotoka goriva je pri tej črpalki vgrajen na vrhu razdelilnika. Pri delujočem motorju drži magnetni ventil odprt dovod goriva do visokotlačne komore (trn s tesnilnim kegljem je povlečen). Pri izklopu je magnetna tuljava brez toka in vzmet potisne trn s tesnilnim kegljem v sedež ventila.
13. Tipalo položaja nastavitve goriva in magnet – Magnet preko gredi krmili količino goriva. Količina goriva se lahko stalno spreminja med nič in največjo vrednostjo (pri hladnem zagonu). Krmilnik motorja dobi podatke o položaju krmilnika količine goriva preko tipala kota in tako določi potrebno količino goriva. Ko v tipalu ni toka, vzmeti v tipalu potisnejo gred v položaj “nič”.
14. Tipalo vsesanega zraka – meri temperaturo zraka za hladilnikom zraka.
15. Tipalo temperature hladilne tekočine – meri temperaturo motorja.
VP30 in VP44     Common Rail     VP37     Tlačilka-šoba     Nippon Denso