INFO     POŠTA     DOMOV
Filozofija izdelkov
Izdelki PBOX Austria GmbH temeljijo na povsem profesionalnem razvoju. Zaradi dejstva, da na trg prihajajo vedno novi sistemi vbrizga goriva pri dieselskih motorjih, PBOX vsakič kupi vozilo s takim sistemom. Le na tak način lahko preizkuša napredke v tehnologiji in svoje izdelke ustrezno preizkuša v dolgotrajni uporabi. Šele ob 100% izpolnjevanju strogih določil o kvaliteti, razvoju moči in drugih lastnosti, je izdelek spuščen v promet. Izdelava posameznih komponent je prepuščena specializiranim tovarnam, vendar je končna montaža in kontrola v PBOX Austria. Ravno kar se tiče kvalitete smo mnenja, da je PBOX trenutno najbolši izdelek, ki ga lahko dobite na trgu. Ta vtis ni plod arogantnega samoljubja, temveč odziv naših partnerjev, ki se vsakodnevno srečujejo manjvrednimi izdelki konkurenčnih ponudnikov. Da bi lahko zadržali doseženo kvaliteto, naše izdelke tržimo s posebno strogimi prodajnimi pogoji. Tako se ne prilagajamo dvomljivim tržnim prijemom konkurentov, kjer se kvaliteta pogosto postavlja pod vprašaj.
PBOX classic
To elektroniko uporabljamo v vozilih, z vgrajeno Boschevo črpalko VP 37 ali Lucas Epic. Prirastek moči dobimo z dinamičnim prilagajanjem signala krmilnika količine goriva tako, da krmilnik motorja prilagodi količino vbrizganega goriva originalnim, s strani proizvajalca vozila programiranim parametrom. Dvig moči je mogoč z indirektnim krmiljenjem črpalke vbrizga.
PBOX can
To elektroniko uporabljamo v vozilih, z vgrajeno Boschevo črpalko VP 44 ali VP 30. Pri tem uporabljamo korekturo podatkov v realnem času preko digitalnega podatkovnega priključka (CAN-Bus). Dvig moči je mogoč z aktivnim krmiljenjem črpalke vbrizga.
PBOX cr
To elektroniko uporabljamo v vozilih, z vgrajenim sistemom vbrizga po skupnem vodu (Common Rail) sistemov Bosch, Siemens, Delphi ali Denso. Dvig moči dosežemo s neposrednim krmiljenjem vbrizgalnih magnetnih ventilov v skladu z originalnimi, s strani proizvajalca vozila programiranimi parametri.
PBOX pd
To elektroniko uporabljamo v vozilih, z vgrajenim sistemom vbrizga tlačilka-šoba (Pumpe-Düse) proizvajalcev Bosch in Delphi. Dvig moči dosežemo s neposrednim krmiljenjem vbrizgalnih magnetnih ventilov v skladu z originalnimi, s strani proizvajalca vozila programiranimi parametri.
PBOX nd
To elektroniko uporabljamo v vozilih, z elektronsko krmiljenimi vbrizgalnimi črpalkami Denso. Dvig moči dosežemo z neposrednim krmiljenjem krmilnika količine goriva v skladu z originalnimi, s strani proizvajalca vozila programiranimi parametri.

Z vsemi sistemi dosegamo povečanje moči izključno s spremembo parametrov vbrizga goriva. Na polnilni tlak aktivno ne vplivamo. Pri sistemih s skupnim vodom (Common Rail) ostaja tlak v skupnem vodu nespremenjen. Tudi vse ostale funkcije motornega krmilnika z vsemi varovalnimi programi, ostanejo nedotaknjene. Vgradnja PBOX je z originalnimi vtikači z zlatimi kontakti v kvaliteti za prvo vgradnjo.

Garancija
PBOX Austria GmbH prevzema garancijo na motor, menjalnik in pogonski sklop v primerih, ko je nesporno dokazano, da je neposreden vzrok za nastalo škodo vgradnja PBOX, v času trajanja garancije proizvajalca vozila. Garancija ne vključuje kritja stroškov dodatnih ali mobilnih garancij, kot tudi ne na ostalih komponentah vozila, ki s povečanjem moči nimajo neposredne zveze.
Izjema: športna izvedba PBOX. Športne izvedbe PBOX so dobavljene na izrecno željo kupca. V takem primeru PBOX ne more prevzeti garancije na motor, menjalnik in pogonski sklop.
Na sam PBOX dajemo polno garancijo z možnostjo brezplačne zamenjave izdelka v roku treh let.

Izvedba
Prav posebno pozornost posvečamo kvaliteti elektronskih komponent in priključkov. Za nas je samoumevno, da uporabljamo izključno priključke, ki so namenjeni avtomobilski industriji. Vsi kontakti so v kvaliteti izdelkov prve vgradnje, z zlatimi kontakti in zaščiteni proti vodnemu pršcu. To sicer pomeni večje proizvodne stroške, vendar se na ta način izognemo nevarnostim slabega stika. V primeru napake v elektroniki se ta sama izključi in motor deluje tako kot serijski motor. To je še posebno pomembno za vse poklicne voznike in na daljših vožnjah. Čisto ob strani naj omenimo, da je mogoča vgradnja stikala na armaturi, s katerim med vožno delovanje elektronike po želji vključimo ali izključimo. Že v razvojni fazi smo posvetili veliko pozornosti elektromagnetni skladnosti izdelkov in kompleksno elektroniko vgradili v ohišje iz trdnega ABS, saj bodo izdelki v kovinskih ohišjih, zaradi klimatskih pogojev v motornem prostoru, v najkrajšem času postali nesprejemljivi za vgradnjo v vozila.

Obraba
Povečanje moči je za voznika občutno, vendar se kljub temu giblje v s strani konstrukcije upoštevanih varnostnih okvirih prizadetih delov motorja, menjalnika, pogona. Seveda vsako povečanje moči pomeni obremenjevanje motorja, vendar z razumno uporabo večje moči lahko pričakujemo bistveno daljšo življenjsko dobo motorja, kot pa z manj razumnim priganjanjem serijskega motorja.

Vzdrževanje
Pri razumni uporabi povečane moči ni potrebno nobeno dodatno ali posebno vzdrževanje. Pri zelo športni vožnji priporočamo skrajšanje intervala menjave olja na 10.000 km in uporabo prvovrstnih motornih olj v pravilni količini. Pretrganje oljnega filma zaradi pomanjkanja ali iztrošenega olja vodi k izgubi garancije! Uporaba dodatkov za motorno olje na keramični osnovi prav tako pripomore k podaljšanju življenjske dobe motorja.

Poraba
Vpliv na porabo goriva je povsem v rokah voznika. Če vozilo z vgrajenim PBOX zelo športno vozimo, lahko računamo z rahlim povečanjem porabe. Če pa ohranimo način vožnje nespremenjen in večjo moč izkoriščamo kadar jo potrebujemo pri prehitevanju, vožnji v hrib i.p., bo poraba ostala enaka ali pa celo nižja. Kot dodaten prispevek k znižanju porabe goriva lahko omenimo uporabo športnega čistilca zraka, kar omogoči pretok večje količine zraka, ki še izboljša zgorevanje in izkoristek goriva. Velja si zapomniti: stalno izkoriščanje večje moči in manjša poraba se med seboj izključujeta. Nasprotnim trditvam ne gre verjeti.

Rezultat
Vozila, ki so opremljena s PBOX, se odlikujejo z večjim navorom pri bistveno nižjih vrtljajih. Komfort v vožnji je višji, prestavljanje je zmanjšano na najmanjšo možno mero, prejšnje vozne lastnosti dosežemo z manjšim dodajanjem plina. V gornjem območju vrtljajev je moč motorja enaka serijski, tako da je končna hitrost enaka serijski ali do 10 km/h višja. Osnovna lastnost počasi vrtečega dieselskega motorja ne le, da je ohranjena, temveč je celo še bolj poudarjena. Siljenje motorja v visoke vrtljaje je torej povsem zgrešeno. Tako imenovana »turbo luknja« je z vgradnjo PBOX odpravljena ali minimirana. Večji navor imamo seveda kadarkoli na voljo in ga lahko uporabimo kot pomembno varnostno rezervo pri prehitevanju. Zelo športna vožnja seveda pomeni tudi nekoliko povečano porabo goriva. Naš način povečanja moči omogoča bolj dinamično vožnjo, kot tudi prihranke pri gorivu. Oboje istočasno seveda ne deluje, kljub temu, da to zatrjujejo številni samozvani »tuning profesionalci«.

Pravni poduk
Da bi PBOX lahko legalno uporabljali, je v večini držav potrebna prijava. Za to potrebujete ustrezno dokumentacijo in za vsako vozilo posebej izdelan certifikat, ki ga PBOX seveda ima in ga daje kupcu brezplačno na voljo. V Nemčiji zakonodajalec predpisuje Iso-Certificiranje ali vsaj verificiranje proizvajalca ali prodajalca. PBOX Austria Kraftfahrzeugtechnik GmbH je certificiran po EN/ISO 9001. Certifikacija ISO 9001 pomeni tudi, da je razvoj ponujenih izdelkov v certificiranem okolju – samo tako lahko zagotovimo našim kupcem in distributerjem transparentno poreklo izdelkov. Nalepka z znakom podjetja nikakor ne označuje proizvajalca.

Zaščita znamke
Da bi izključili možnost zamenjave z manjvrednimi izdelki drugih proizvajalcev ali prodajalcev, je ime PBOX registrirano in zaščiteno.